I only kid, I only kid.
Bitchyness sucks, y’all.
But if being Heartless means donning a utterly gorgeous shade of red.
Count me out on the compassion bit.
Please, and thank you!

I don’t know what it is with red lipsticks and me, but I love them. I don’t wear reds very much outside my house because I like to keep my make-up obsession on the d/l. Only my closest friends and family (only because I live with them) know that well, I am a lost case when it comes to collecting make-up. So back to the red lipstick, yeah whenever I am feeling down, I pull out some red-lipstick and slab it on my lips. Its better than chocolate, I tell you.  I instantly feel like a sexy beast, lol jk.

Note: If you have MAC Russian Red Lipstick, you don’t need this. They are awfully similar.

And I would like to apologize for the lack of consistency in posts, I am awfully busy for the next 40 days. I am due to write a designation exam and its kicking my butt. FML!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 thoughts on “Let’s be Heartless with MAC Heartless Lipstick

  1. Anamikasureka

    yup…..:)

    I too love wearing red.though i use to feel shy wearing it before marriage but now i love wearing them with confidence :)

    Reply

  2. aoyv

    yay! you can comment.
    I know what you mean. I didn't like wearing red because I was in university and it would be so distracting in class. But yeah for events and stuff, isn't it the most gorgeous color?

    Reply

  3. aoyv

    I'd definitely not wear them to work, T. NO NO, unless you work for MAC or are a socialte. No way! LOL
    But you should wear them for going out with your husband, festivals, family gatherings, parties. Any time you are not in a religious place or work. haha. Or if you are me, you can just wear them at home! LOL :)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge